reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peťo Zahradník

Peťo Zahradník

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Urobil som aj veľa hlúpostí, ale snažím sa z nich poučiť a ísť stále ďalej. Zoznam autorových rubrík:  Spiš a okolieGrécke ostrovySeverná AfrikaTureckoZo životaPostrehyNezaradené

reklama

Nezaradené

TEDx – o veciach, na ktorých záleží

Peťo Zahradník

TEDx – o veciach, na ktorých záleží

O akcii TEDx Bratislava som sa dozvedel na Facebooku. Podľa názvu som si najprv myslel, že to budú najmä technické veci. Po preštudovaní som pochopil,  že to bude jednodňové podujatie, na ktorom vystúpia rečníci z rôznych oblasti v približne pätnásťminútových blokoch. TED znamená Technology  Entertainment Design a táto nezisková organizácia sa venuje podpore „myšlienok hodných šírenia", x zase znamená nezávisle organizované podujatie. Začal som sa tešiť, koho zaujímavého stretnem a čo nové sa dozviem. Skutočnosť predčila moje očakávania.

  • 30. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 847x
  • 6
Rideri v skateparku

Peťo Zahradník

Rideri v skateparku

O akcii Concrete Jungle Jam som sa dozvedel od môjho kamaráta Maťa Simona, ktorý pracuje v občianskom združení Kaspian. V Petržalskom skateparku na Markovej ulici pripravili historicky prvý BMX a MTB Contest v Bratislave, ktorý vznikol z podnetu jedného miestneho ridera.

  • 11. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 452x
  • 0
V tieni starého olivovníka

Peťo Zahradník

V tieni starého olivovníka

Vonku je stále typické jesenné počasie. Prší, fúka silný vietor a riadne sa ochladilo. Zatváram oči a v myšlienkach sa vraciam na Krétu. Sedím v autobuse, ideme na výlet. Delegát práve oznamuje, že pred nami sa rozprestiera rozľahlá rovina Messara, poľnohospodárske centrum ostrova.

  • 13. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 177x
  • 1
Brána do Sahary

Peťo Zahradník

Brána do Sahary

Po takmer dvojhodinovej ceste najprv autobusom a potom džípmi sme večer dorazili do mestečka Douz. Počas rýchlej jazdy v džípe sa mi podarilo fotoaparátom zachytiť krásne pohorie Atlas a stádo divých jednohrbých tiav. Tie sú v tomto kraji len jednohrbé a nazývajú sa dromedáre.

  • 8. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 474x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu