reklama

Bitúnok a emócie

Koncom týždňa som bol pri nakrúcaní záberov do krátkeho filmu o alternatívnom divadle. Točili sme počas generálky na druhú reprízu predstavenia Pocta kravám. Produkciu sme dohadovali so Zuzkou Buchtovou. Za kamerou stála dokumentaristka Viera Čákanyová, autorka filmov Alda a 100 dní. Je to naša prvá spolupráca a všetci vo Voices sa z nej tešíme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Stretli sme sa v piatok krátko pred šiestou večer v dome T&D na Miletičovej ulici v Bratislave. Sídlia tu elledanse - alternatívne divadlo a elledanse - tanečná škola. Pred Vianocami som tu videl zaujímavé predstavenie Jablko, preto som sa tešil aj na Poctu kravám. Tanečníci ju naštudovali pod vedením choreografov Šárky Ondrišovej a Borisa Nahálku. Vidieť generálku bola pre mňa vzácna príležitosť a nová skúsenosť. Je to, ako keď vás niekto pozve na návštevu k sebe domov. Skúška trvala niečo vyše hodiny a všetci účinkujúci sa mi zdali od začiatku presvedčiví a priateľskí. V priestoroch bývalého bitúnku emócie lietali jedna za druhou. Po odohraní Šárka s Borisom v šatni ešte ďalších tridsať minút podrobne rozoberali so súborom nástupy a výrazy tak, aby všetko klaplo. Myslím, že sa im podarilo zvláštnym spôsobom vyjadriť úctu k zvieratám a vôbec k miestu, ktoré slúži dnes na úplne iné účely. Atmosféru generálky som sa snažil zachytiť na fotkách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Peťo Zahradník

Peťo Zahradník

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Urobil som aj veľa hlúpostí, ale snažím sa z nich poučiť a ísť stále ďalej. Zoznam autorových rubrík:  Spiš a okolieGrécke ostrovySeverná AfrikaTureckoZo životaPostrehyNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu