reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peťo Zahradník

Peťo Zahradník

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Urobil som aj veľa hlúpostí, ale snažím sa z nich poučiť a ísť stále ďalej. Zoznam autorových rubrík:  Spiš a okolieGrécke ostrovySeverná AfrikaTureckoZo životaPostrehyNezaradené

reklama

Postrehy

Nebo je vidieť aj v mláke (TEDx Bratislava 2011)

Peťo Zahradník

Nebo je vidieť aj v mláke (TEDx Bratislava 2011)

O podujatí TEDx Bratislava 2011 bude písať asi veľa ľudí. Ich články budú isto jazykovo zdatnejšie, odbornejšie a výstižnejšie. Skúsim však dať čosi dohromady aj ja. Hoci je už čas nedeľného obeda, ešte stále mi totiž hlavou behajú myšlienky ľudí, ktorých som tam spoznal.

  • 22. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 871x
  • 1
Grafiky pre dobrú vec

Peťo Zahradník

Grafiky pre dobrú vec

Od marca pracujem ako sociálny terapeut v Pracovno - socializačnom centre Lepší svet v Petržalke. V zariadení máme klientov so stredným a ťažkým stupňom mentálneho postihnutia. Popri každodennej práci, ktorá je sama o sebe zaujímavá a stojí za opísanie, sa sem tam dejú aj veci výnimočné ako benefičný ples, otvorenie chránenej dielne či tento týždeň vernisáž grafík.

  • 14. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 499x
  • 1
Lepší svet na Radlinského

Peťo Zahradník

Lepší svet na Radlinského

Pred pár týždňami mi prišla mailom pozvánka na vernisáž výstavy Rudolfa Filu. Nie som výtvarnícky fajnšmeker, zaujalo ma však, že sa konala v nedávno otvorenej Kaviarničke Lepší svet v Bratislave na Radlinského 24. O obdivuhodnej práci ľudí z Lepšieho sveta som vedel už dávno, preto som sa rozhodol ísť.

  • 31. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 452x
  • 2
Monika

Peťo Zahradník

Monika

Naposledy som ju videl pred rokom. Ešte nevedela chodiť ani rozprávať. O to viac som sa tešil na naše stretnutie. Bolo milé a veselé. Monika riadne vyrástla, už sama behá a pekne rozpráva. Má dva a pol roka a je to moja neter.

  • 12. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 948x
  • 2
Granátové jablko

Peťo Zahradník

Granátové jablko

Pred štyrmi rokmi som sa trochu náhodou ocitol na vydarenej lastminutovej dovolenke v severnej Afrike. V Tunisku som okrem iného prvýkrát videl nízky strom s lesklými tmavozelenými listami, na ktorom boli menšie zelené jablká. Na konci mali šesť tvrdých kališných lístkov. Bol to granátovník a ja som premiérovo videl ako vlastne rastú granátové jablka.

  • 30. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 621x
  • 12
reklama
Plastické labute

Peťo Zahradník

Plastické labute

O banskobystrickej kapele Plastic Swans som sa prvýkrát dozvedel pred viac ako rokom z videa zo série Hudobné úlety. Dnes som rád, že som práve vďaka nemu spoznal túto, pre mňa dovtedy neznámu, hudobnú skupinu.

  • 1. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 1
Zima v meste

Peťo Zahradník

Zima v meste

V sobotu hneď popoludní som si zobral nový foťák, ktorý som nedávno dostal na narodeniny, a vybehol som na prechádzku k Dunaju. Svietilo slnko, ale celý čas fúkal silný studený vietor.

  • 14. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 257x
  • 2
Bitúnok a emócie

Peťo Zahradník

Bitúnok a emócie

Koncom týždňa som bol pri nakrúcaní záberov do krátkeho filmu o alternatívnom divadle. Točili sme počas generálky na druhú reprízu predstavenia Pocta kravám. Produkciu sme dohadovali so Zuzkou Buchtovou. Za kamerou stála dokumentaristka Viera Čákanyová, autorka filmov Alda a 100 dní. Je to naša prvá spolupráca a všetci vo Voices sa z nej tešíme.

  • 7. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 407x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu